sâmbătă, 14 mai 2011

"Il Makiage" sau cum să stai cuminte-n banca ta

Ştiţi firma Il Makiage? Dacă nu, ţin să vă spun că n-aţi pierdut nicio brânză. De ceva vreme mă tot suna o tipă care mă invita la sediul Il Makiage pentru un machiaj profesional gratuit efectuat de un "make-up artist chemat special pentru mine". Pfuai... acesta fiind al treilea weekend consecutiv în care mă suna săraca fată, am zis să n-o mai învârt atâta şi să-mi fac puţin timp să trec pe-acolo. Maaare greşeală! După ce mă pune să-i confirm în proporţie de 100% că pot ajunge ("Pentru că acel make-up artist va veni special pentru tine şi nu vrem să-l facem să vină degeaba"), îmi trânteşte o adresă de genul "De la Hotel Horoscop traversezi spre Magazinul Unirii, acolo unde este H&M mergi spre McDonald's, traversezi spre Prosport, după asta traversezi din nou spre Hanul lui Manuc, treci pe lângă DM şi imediat lângă, găseşti banca RBS. Intri în ea şi urci la etajul 3". Gud! Că dacă nu-mi prezenta tot centrul Bucureştiului nu înţelegeam că trebuie să mă prezint în clădirea RBS la etajul 3.

Am reuşit s-o conving şi pe sora iubitului meu să vină cu mine, că deh... parcă-i mai bine-n 2. Trebuia să fim acolo la 12 fix. La 12 şi 2 minute, când noi încă eram în autobuz, îmi sună telefonul. Pe un ton puţin ironic mă întâmpină aceeaşi voce piţigăiată "Domnişoara Mihaela, vă descurcaţi cu traficul?". "Da, sigur, uite acum încercam să eliberez intersecţia." :|

Ce spanac e cu întrebarea asta? Oamenii ăştia sunt geniali. Nu lasă loc de "Nu". Ajungem acolo la 12 şi 8 min. O atmosferă cool, foarte de club aşeaaa... muzică house dată cât mai tare... fete machiate care se plimbau pe-acolo, vizibil plictisite. "Recepţionera" ne trânteşte 2 fişe-n braţe şi ne explică faptul că make-up artistele au puţină treabă acum, dar până completăm noi formularele, vor fi gata să ne primească. Eu şi Georgi ne facem comode, completăm formularele, ne aşezăm frumos pe scăunele şi aşteptăm minunea. Vine o tipă sictirită la mine, mă întreabă cum mă cheamă, se prezintă şi ea şi se apucă de capodoperă. Se apropie uşor de mine şi... inevitabilul se produce. 

Tipa mă întreabă "eşti machiată?". "Shit! Şi eu care speram să nu se prindă!"
"Da, m-am dat azi dimineaţă cu cremă, fond de ten şi pudră". Şi după asta mă ia cu "intelectualismele".
"Şi ce fond de ten foloseşti?"
"Păi am încercat mai multe, dar azi dimineaţă m-am dat cu unul de la Vichy".
Atât mi-a trebuit. 
"Mihaela, hai să încercăm să nu ne mai dăm cu toate prostiile pe faţă! O faţă avem, nu vrem să ne batem joc de ea!"

SERIOS? Adică "pe buneeee?"

"Dar nu am avut niciodată probleme cu fondul ăsta de ten."
"Păi acum nu ai, dar o să ai peste câţiva ani."

În fine.. cum zicea ea... S-o las pe expertă să-şi facă treaba şi să n-o mai bruiez atât.
Începe spoiala. Ia tipa tacticos o pensula de fond de ten deja murdară de fond de ten (deja simţeam cum îmi fierbea sângele), o bagă într-o sticluţă de fond de ten şi... şiiii... ce face? CE FACEEE? Îmi trânteşte ditamai stratul de fond de ten peste fondul de ten şi pudra aplicate de mine acasa. Deja îmi venea să mă dau jos de pe scaun şi să fug naiba în munţi. Mă rog... strâng din dinţi şi-o las să continue. Mă gândeam că poate dacă despre ten nu ştie nimic, sigur o să-mi facă la ochii un super machiaj.

Mare greşeală! Mai bine fugeam naiba când avusesem ocazia. La ochii îmi aplică un roz pe toată ploapa, un mov în colţul exterior şi un rimel. Pe buze îmi pune un grena mort şi ... şi când o aud pe tipă "Gata! Să vii la birou să-mi spui care sunt produsele de care eşti interesată, ca să-ţi fac chitanţa". 

"Să-mi faci ce?" Deja belisem ochiii cât cepele şi încercam să-mi dau seama ce vroia fetiţa aia de la viaţa mea. Mă dau jos de pe scaun şi mă duc la o oglindă. Verdictul: Şoc şi groază! Faţa mea strălucea ca un glob de discotecă (nu folosise pudră), iar la ochii aveam un mov uşor dubios. Ziceai că-mi luasem o ştachie-n ochii. Da' numai aşa, în exteriorul ochilor. Mă duc la terminatele alea două care stăteau la birou şi le spun sincer: "Nu-mi place! Îmi străluceşte faţa!". Leşinatele se uită la mine ciudat şi-mi spun, pe un ton foarte iritat "Cum nu-ţi place?"... mai - mai să-mi plesnească şi una :)))

"Nu-mi place! Aici este cald, de la luminile astea îmi străluceşte faţa şi rujul e foarte urât şi dur pentru machiajul ăsta. E vară, aş fi preferat un roz mai lejer, un gloss!"
"Păi cum? Că rujul nu se asortează la restul machiajului!"
"Nu scumpa mea, cum dracu'? Se asortează cu brelocul de la chei!"

Fac o faţă de nemulţumită, le spun că nu vreau niciun produs şi mă aşez pe scaun. Georgi era încă la machiaj. După ce termină şi ea, o şi aud pe tipă spunându-i aceeaşi placă. Biata de Georgi se uită pe lista produselor şi pe preţuri, face o faţă de nelămurită, îşi pune mâna la frunte tacticos... şi le spune "Nu sunt hotărâtă dacă vreau să cumpăr acum."

Eu priveam de pe margine şi mai - mai că-mi venea să bufnesc într-un râs din-ăla zgomotos. Mi se părea atât de amuzantă situaţia :))) Dar cred că mai amuzant era machiajul Georgianei. Străluceam amândouă ca două briliante :)))) Ce să zic? Înainte să ne machieze profesionistele astea nu aveam niciun fel de valoare :)))

Într-un final, reuşim să ne sustragem fără să ne cumpărăm nimic. Afară, la lumina soarelui, situaţia devenea şi mai haioasă. Feţele noastre străluceau în continuare (m-a traumatizat treaba asta tot drumul spre casă) şi fardul meu deja se strânsese în pliul ploapei. Bleach! Aveam impresia că toată lumea se uita la feţele noastre valoroase. Îmi puneam mâna pe faţă şi simţeam cum îmi patinau degetele iar părul mi se tot lipea de obraji. Eram amândouă în extaz. Bine măcar că nu m-am dus singură, în felul ăsta am avut şi eu cu cine să fac haz de necaz. Îmi venea să mă demachiez în mijlocul străzii, să-mi bag capul în Dâmboviţa şi să dau jos stratul de unsoare. În final am rezistat eroic până acasă, unde am dat iama-n demachiant. Trăiască sfântul demachiant şi cuvioasa vată!

Acum vă las cu un superb machiaj, marca Il Makiage. Poza este needitată, aşa că scuzaţi eventualele imperfecţiuni ale tenului.

V-am pupat! Un weekend minunat în continuare şi spuneţi "Nu" domnişoarelor de la Il Makiage!

34 de comentarii:

  1. =)))Nu ma pot opri din ras:)))
    Povestesti prea comic:)))
    Nasoala situatia dar nu stiai de Il Makiage astia??Parca au mai scris niste fete de ei:))
    Aaa,dar cum au facut rost de nr. tau de telefon??
    Te-ai inscris tu la ceva anume sau...:-??
    Nu de alta dar poate ma suna si pe mine:))):-j
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Sunshine: A, da! Uitasem! M-a abordat o fătucă în Mall Băneasa şi mi-a explicat că dacă îi dau numărul de telefon, voi fi sunată şi mi se va oferi o şedinţă de machiaj realizată de un profesionist. Suna tentant, aşa că i-am dat numărul ca o fraieră. Şi din ziua aia să vezi telefoane peste telefoane.

    Măi, mai citisem despre ei pe net, dar numai despre produsele lor, despre calitatea lor, nu despre modul în care sunt trataţi clienţii.

    Dacă nu ţi-ai dat tu numărul nu au cum să te sune. Şi dacă te sună, te sfătuiesc să refuzi politicos :))) Sau ai putea să te duci şi dup-aia să faci şi tu o postare simpatică :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela, am ras de nu am mai putut!situatia e comica ,dar ai descris-o super.am tot auzit povesti de genul,de aceia cand ma abordeaza in Baneasa fetele alea, trec repede.te pup,mersi de relatare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Astia de la Il Makiage nu mai stiu cum sa se faca de rasss:))
    Povestesti asa funny:X i like it
    Ce machiaj de clasa a 3a a putut face fatuca aia..2 culori si nici alea calumea puse si blenduite:)) rusine!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Modniza: Mă bucur tare că ţi-a plăcut :) Mie, sinceră să fiu, mi-e şi milă de fetele alea din Băneasa. Sunt plătite la contact şi li se dă doar 1 leu ptr. un număr de telefon. Eu le-aş da din nou numărul meu doar ca să le ajut, însă nu m-aş mai duce încă o dată ;)))

    Pupici! :*:*


    @ Little Princess: Chiar îmi stătea pe limbă să-i spun tipei că în halul ăsta ştiam şi eu să mă machiez prin clasa a 5-a când am descoperit produsele Ruby Rose ;))
    Săru'mâna! Mă bucur tare că ţi-a plăcut! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am trecut de vreo 2-3 ori in mall pe langa Il Makiage,dar nu mi-a placut deloc abordarea lor.Daca vezi ca sunt cu cineva si evit sa te privesc si iti arat clar ca te ocolesc,la ce naiba umbli dupa mine??
    Nuuu..pana nu ii zic un NU raspicat nu ma lasa in pace :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Sweet Crazy Lollipop: Daaa, ştiu cum e! Păi aşa, după multe insistenţe, am ajuns şi eu să le dau numărul de telefon ;)))

    Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. =)) Dumnezeule mare!! Ma minunez de fiecare data cand aud povesti de astea. Mie mi s-a facut si frica de la intamplarile voastre, refuz pana si la sephora sau mac.

    Adevarul e ca in ziua de azi este asa de simplu sa fii expert in orice si sa iei o diploma de make-up artist (sau ce o scrie pe ea) nu cred ca e mare branza.

    RăspundețiȘtergere
  9. vaaaiii...deci te rog! daca ti la tenul tau...:))) mai tarziu o sa observi efectele. muhahaha =))

    prea comica povestirea ta. cred ca ai fost un car de nervi...

    RăspundețiȘtergere
  10. @ iela: Din câte am auzit nici la sephora nu dezinfectează pensulele după folosirea lor, deci nici acolo nu este prea igienică treaba.
    Sunt de acord cu tine. Toată lumea se face make-up artist :))) Suntem o ţară de talentaţi :)))


    @ Miu Miu: Măi să ştii că nu am fost chiar un car de nervi. M-a iritat puţin situaţia la început, însă spre final, aşa cum am scris şi-n povestioară, chiar am început să mă amuz copios pe seama situaţiei. Ce naiba era să mai fac? :)))


    Pup! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. :)foarte funny povestioara, tipic tie:D......
    oribila experienta:))..am avut si eu o prietena pe care am sfatuito sa se duca insa s-a dus si a zis ca mai bine ma asculta:D ...
    oricum din start pare dubios faptul ca cineva asa de nicaieri este dispus sa machieze fara nici un ban....

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Bondărica: Păi din moment ce te machiază ca şi cum faţa ta ar fi o bucată de carton, îţi dai seama că sunt dispuse să te machieze gratis. Plus că sunt plătite pentru aceste "capodopere" ;))
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Yoy, si eu stiu sa machiez mai bine!:))
    Tare amuzanta esti:P Saraca de tine, eu cand am chiar un singur cos parca toata lumea se uita la mine, d-apoi sa am disco-ball-face :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  14. hahaha :)) Esti tare amuzanta! :D mai ales la faza cu valoarea voastra de dupa machiaj :)) :)) Eu am patit o faza cu machiajul prin cls a XII-a inainte sa facem pozele pentru album. Imi trantise tipa un albastru la ochi mai ceva ca si cand as fi incasat o bataie zdravana. Rezultatul = crunt, tipa=manichiurista dar nu e problema ca stie si sa machieze :)) iar eu, la fel ca si tine, indragostita de demachiant. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  15. :)))) macar ai ce povesti acum!
    imi pare rau ca fetele alea au asa o atitudine aiurea! un make-up artist trebuie sa te faca sa te simti frumoasa, nu ca primesti un machiaj "frumos" din mila >:P
    anyway, sunt super produsele daca intr-o ora ti s-a strans fardul :P
    felicitari pentru curaj :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. A fost geniala postarea asta =))
    De ce nu avem si noi firma d'astea simandicoase in Constanta, sa ma cheme si pe mine :))

    RăspundețiȘtergere
  17. @ AlexantzA: Oricine ştie să se machieze mai bine :)))

    @ bebe'Roz: Săru'mâna! Daaa... evident că dacă era manichiuristă se pricepea şi la machiaj :)) Nu ştii că noi, românii suntem buni la toate? Uite eu de ex. fac Jurnalismul acum, dar masterul o să-l fac în medicină =)))))
    Şi tot nu mi-ai zis dacă te-ai dus aşa la bal sau te-ai demachiat şi te-ai machiat din nou :P
    Pup, pup! :*

    @ Andra: E mult spus o oră. În 20 de minute se strânsese deja. Imaginează-ţi că de-abia ieşisem din clădire şi machiajul arăta exact cum îl vezi în poza de mai sus ;))) Asta e! data viitoare când mă vor chema ma voi duce machiată de la A la Z şi eventual le voi da şi nişte lecţii :))))
    Săru'mâna! Nu e neapărat vorba de curaj. Cred că e mai mult vb. de curiozitate. Eram oarecum curioasă să văd şi eu cum arată un machiaj realizat de un make-up artist cu diplomă :))) şi-am văzut! Şi mi-a ajuns! :D

    @ Joice: Omg :)) de ce ai vrea să fii chemată? :)) Crezi că pierzi ceva? :))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  18. OMG, numai povesti de groaza am auzit despre Il Makiage. :))))
    Povestea este comica pentru ca ai povestit tu frumos, dar e extrem de tragic ce a facut domnisoara!
    1. Cum sa iti spuna ca un fond de ten dermato-cosmetic e o porcarie, numai ca sa isi faca reclama la produsele lor?

    2. Cum dumnezeu sa iti dea cu o pensula de fdt murdara, peste fondul de ten pe care il aveai deja pe fata???

    Sunt de-a dreptul indignata!!! Trebuia sa ii si dai una la aia. :))))
    Si tot ele au zis "cum nu-ti place?" INCREDEIBIL!:)))))

    RăspundețiȘtergere
  19. "sfântul demachiant şi cuvioasa vată"

    Doamneeee, deci esti atat de haioasa :))
    Foarte tare, bine de tinut minte: o fata am si trebuie sa am grija de ea =D

    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Din cate fete am cititca au acceptat sa die machiate de astia, pe una nu am auzit-o sa faca circ serios acolo. Pacat ca nu am avut "norocul" sa ma cheme, sa vezi distractie...

    RăspundețiȘtergere
  21. Draga mea, eu am fost acum aproape un an la ei. In mare experienta a decurs asemanator, in sensul ca au fost la fel de insistente la telefon de aveam senzatia ca vine Mirela Vescan sa ma machieze pe mine!
    Cand am ajuns acolo, ne-au tinut intai o "prelegere" despre minunatiile lor de produse si apoi ne-au machiat pe rand.
    Fata care s-a ocupat de mine m-a demachiat intai (cu un servetel ieftin, dar macar m-a demachiat), m-a uns cu toate cele iar rezultatul a fost acceptabil. Mie mi-a placut machiajul de la ochi si chiar mi-am cumparat apoi doua nuante asemanatoare (am dat 18 lei pe amandoua, si nu 180 lei cat m-ar fi costat fardurile Il Makiage). Era o combinatie de mov-pruna cu visiniu, dar mult mai elaborat decat ce e in poza ta.
    Experienta per total a fost asa si-asa, tipa a fost draguta si mi-a placut machiajul, dar pacat de agresivitatea ce a inconjurat momentul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Capodopera machiajul, nu asa :))!
    Trebuia sa le spui ca le dai tu lectii daca vor, asta e machiaj de coila de 12 ani :?!

    RăspundețiȘtergere
  23. @ Anda: Da, chiar este tragic. Şi ca să fiu sinceră cu tine o să-ţi mărturisesc faptul că a doua zi m-am trezit cu nişte bubiţe pe faţă :)) Şi eu şi Georgiana. Eu pe obraji şi ea în jurul gurii. Deci... îţi dau dreptate în totalitate. Sunt vai de capul lor fetele alea. Acum mi-a mai trecut indignarea, dar îţi dai seama că în ziua aia şi eu am fost plină de spume ;))
    Pupici! :*


    @ CandyMax: Mă bucur tare că ţi-a plăcut! Pupici! :*
    Aaa.. şi P.Ş: O faţă ai! Nu-ţi bate joc de ea! :)))

    @ MooNy: Atunci chiar mi-aş dori să te cheme. Şi după ce te-ai duce ar fi cute să faci şi o postare despre asta :X :))
    Pup!

    @ Sadie: Daaa, şi mie mi-au lăsat impresia că cine ştie ce make-up artist din “străinătăţuri” vine special ptr. mine :))) Eu am scăpat de prelegeri :)) Mă bucur că măcar la tine şi-a dat ceva mai mult silinţa din punct de vedere al machiajului. Şi de asemenea mă bucur că nu ai achiziţionat din produsele lor exagerat de scumpe. Şi nu pentru că nu ar fi bune (nu ştiu asta deci nu comentez), ci pentru că habar nu au cum să şi le promoveze.
    Pupici! :*:*

    @ Claudia: La 12 ani ştiam să mă dau şi cu tuş şi cu pudră :))) Pentru ele ar fi deja muuult prea mult :D:))
    Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  24. am avut si eu parte de machiaj "profesional" la Il Makiage... fetele care n-au fost, n-au pierdut nimic! nu s-a atins de sprancenele mele, nu m-au dat cu rimel... e nevoie sa spun mai mult? :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna. Ai grija ca in timp ce te feresti de astea de la "Il Makiage" sa nu uiti sa te feresti si de alea de la "Mary K."... am patit o chestie asemanatoare cu a ta, dar locatia era diferita: hotel Mariott. E?? Suna tentant si m-am dus... Dezastru, nu gluma. O prietena care a mers cu mie s-a umflat instant la fata din cauza produselor lor. (si s-a si inrosit in draci) :)).
    Take care! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. acum am descoperit blogul iar aceasta postare mi-a atras atentia imediat ...am dat eu sa citesc si bine am facut ...sincer, am ras cu lacrimi =)))))))))))))
    chiar si acum mai chicotesc ...a fost amuzant cum ai povestit tot, dar e de plans, si-au batut joc :(
    iar la faza cu Vichy, or fi vrut sa zica "CUMPARA produse de la noi ca Vichy e marca de kko!!!" ..dar au fost mai "finute" donshoarele ^__^

    RăspundețiȘtergere
  27. Azi m-a oprit una de la Il Makiage..si mi-a zis ca daca vreau sa vin sa ma machieze si sa mi dea lectii despre cum sa ma machiez potrivit cu trasaturile mele. Preciez ca eram machiata in my usual style:)) I-am zis ca ma descurc si singura :))

    RăspundețiȘtergere
  28. @Koko...daca nici tu nu stii sa te machiezi...cred ca pe tine nici nu te mai machiau, iti dadeau cu un fard invizibil si se laudau cu munca ta :))
    Si eu ma numar printre nefericitele ademenite de Il Makiage, am facut si o postare la vremea respectiva, cand am citit postarea ta mi-am dat seama ca aveam aceleasi senzatii...ca toata lumea se uita la mine, ca stralucesc...cred ca de fapt chiar se uita lumea...:)). Totusi fetele astea se bazeaza pe bunul simt al nostru, pentru ca sunt sigura ca toate fetele au fost scandalizate, dar nu ne-am manifestat din buna crestere. Oricum in timp am aflat ca de fapt "expertele" erau eleve la scoala lor de make-up si ele de fapt faceau practica pe noi....funny nu?

    RăspundețiȘtergere
  29. Scumpa mea dar nu te-a obligat nimeni sa te duci.Daca refuzai nu te mai suna nimeni ca nu erai tu marea printesa.Eu am fost si tipele s-au purtat frumos cu mine,am cumparat produse pt mi s-au parut de calitate.Tu deja erai pusa pe harta ca toate celelalte piti care nu au ce face si hai sa mai facem putin misto.Nu te intrebi ca poate atitudinea ta a lasat de dorit si ti-au dat o lectie ca s-or fi saturat si ele de atatea figuri pe metru patrat?!

    RăspundețiȘtergere
  30. @ Clr.Alexia: Ajunge! ;)) Asta arată cât de profesioniste sunt ;))


    @ perfectdevil131: Mulţumesc că m-ai anunţat! O să am mare grijă. Îmi pare rîu ptr. prietena ta :-s i-au trecut umflaturile?


    @ Eva Luna: Dap ;)) Adevărul e că mi s-a aprins un beculeţ chiar de la faza cu Vichy. Nu suport oamenii care promovează o firmă (oricare ar fi ea) prin eliminarea concurenţei.


    @ Special K: Trebuia să te duci direct machiată şi să le întrebi dacă sunt în stare să îţi facă un machiaj mai bun decât cel pe care îl porţi. Sunt curioasă dacă te-ar mai fi machiat. Eu cred că te-ar fi angajat la ele ;)) Pup, pup! :*


    @ Butterfly: “ "expertele" erau eleve la scoala lor de make-up si ele de fapt faceau practica pe noi....funny nu?” SERIOS? Hai frate... ce suntem noi? Cobai? 8-| Doamneeee....

    Fetelor îmi cer scuze pentru răspunsurile întârziate :-s unele dintre ele, chiar foarte întârziate :-s
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  31. @ Anonim: “Scumpa mea”, să-ţi explic cum stă treaba.
    În primul rând, când nu pui în viaţa ta mâna pe o pensulă de machiaj şi habar nu ai să te machiezi, atunci da, s-ar putea să ţi se pară că treaba făcută de fetele astea este una bună. Probabil asta este una dintre explicaţii pentru care ţie ţi-a plăcut machiajul făcut de ele. Felicitări!
    În al doilea rând, nu văd de unde ai dedus tu că eram pusă pe harţă :-?? Atitudinea mea a lăsat de dorit? Care atitudine? Cred că am fost prea îngăduitoare cu ele atunci când le-am lăsat să-mi pună prostiile alea pe faţă, ca a doua zi să-mi apară cine ştie ce iritaţie.
    În al treilea rând, dacă ai fi citit celelalte comentarii, ai fi observat că din 10 păreri, 9 sunt contra. Aşa că părerea ta pro, printre alte 9 păreri contra nu cântăreşte nimic. Dacă ţie ţi-a plăcut puteai să spui frumos că tu ai fost la ele şi te-au machiat frumos şi cu asta basta. Dacă tu te manifeşti ca o ţoapă, s-ar putea ca răspunsurile pe care le primeşti să fie pe măsură.
    Şi nu în ultimul rând, data viitoare când vrei să-ţi mai dau accept la comentarii, semnează-te şi lasă un link activ, aşa cum fac şi restul fetelor. Prin “anonim” nu dovedeşti decât că eşti laşă şi nu îţi asumi afirmaţiile făcute.

    RăspundețiȘtergere
  32. Imi place foarte mult stilul in care e scris, m-am amzat copios!! Imi pare insa tare rau pentru iritatia care ai facut-o, sper sa ti treca curand.
    Pupici,
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  33. Intr-adevar la fel am patit si eu. Am primit acelasi machiaj roz cu mov insa pe mine domnisoarele au reusit sa ma "convinga" mai mult cu japca sa cumpar un fard. Produse foarte proaste. Nu se merita!

    RăspundețiȘtergere
  34. Foarte haioasa postarea ta ...am patit si eu la fel numai ca eu m_am dus cu o prietena care a fost indeajuns de proasta sa dea mii de euro pe un curs la ei ( nici nu au dat diploma la sfarsitul cursului) Pentru examenul final prietena mea avea nevoie de 2 modele si dupa ce s-a rugat de mine m_am induiosat ....3 zile dupa examen fata mea a fost rosie ca focul , fond de ten peste fond de ten , blusher , contur, pudra , umbre , nu mai spun de culori si contrastul dintre ele ....toate astea fara nici un pic de igienizare a pensulelor ...

    RăspundețiȘtergere